Blog

Przeglądasz kategorię: Social media

Social media w lokalnym biznesie – kilka wskazówek

Social media to bardzo dobry pomysł na dotarcie do naszych klientów w internecie. Nie trzeba być właścicielem dużej ogólnopolskiej marki, aby prowadzić udaną komunikację ze swoimi fanami na Facebooku czy Instagramie. Nawet mały lokalny biznes taki jak sklep spożywczy, pizzeria, czy gabinet logopedyczny powinien mieć swoje profile w mediach społecznościowych. Dzięki prowadzeniu swojego fanpage’a możemy […]

Fanpage czy grupa na Facebooku? Które rozwiązanie wybrać?

Strony i grupy na Facebooku to jedne z najważniejszych elementów tej wielkiej platformy społecznościowej. Różnią się od siebie kilkoma aspektami, które omówimy sobie w tym artykule. Prowadząc swoją firmę czy działając w internecie posiadanie własnego fanpage’a jest niezbędne. Inaczej wygląda sytuacja z grupami na Facebooku. Bardzo dobrze byłoby posiadać swoją, ale nic nie stoi na […]

Jak zwiększyć zasięg organiczny na Facebooku?

Zasięg organiczny na Facebooku jest coraz niższy i bardzo wielu właścicieli fanpage’y ma problem, aby dotrzeć do wcześniej zbudowanej grupy odbiorców. Jest to przyczyną tego, że Facebook dąży do jak największej monetyzacji swojego portalu. W sumie nikogo nie powinno to dziwić, bo to potężne narzędzie reklamowe, które niesie za sobą spore możliwości. Facebook pozwala rozwinąć […]

Forum internetowe czy grupa na Facebooku?

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych w tym Facebooka nastąpił znaczny spadek popularności m.in. forów internetowych. Przyczyną tego stanu rzeczy jest fakt, że portal Marka Zuckerberga postawił dużą uwagę grupom dyskusyjnym, które na bieżąco są rozwijane. Różnią się nieco funkcjonalnością od forów dyskusyjnych oraz mają swoje wady i zalety. W tym artykule postaram się przybliżyć działanie […]

Na czym polega marketing szeptany?

Od wielu lat utarło się przekonanie, że nawet zwykła plotka może wywołać szum, który sprawi, że może być o nas głośno. „Nie ważne co mówią, ważne by mówili” – tym powiedzeniem kieruję się wiele gwiazd, które żyją z popularności. Marketing szeptany jest jednym z najważniejszych działań w marketingu internetowym, mającym za zadanie dotarcie z komunikatem […]

Jak stworzyć dużą grupę na Facebooku?

Grupy na Facebooku już jakiś czas temu stały się świetną alternatywą, a zarazem konkurencją forów internetowych. Zrzeszają one użytkowników, którzy są zainteresowani daną tematyką. Najpopularniejszymi są grupy kulinarne, aranżacji wnętrz mieszkań czy o zwierzętach. Zapewne trafiłeś tutaj, aby dowiedzieć się, jak zbudować tak dużą grupę na Facebooku? Jeśli tak to dobrze trafiłeś, gdyż jestem właścicielem […]

Jakub Korzyniewski
Right Menu Icon