Blog

Przeglądasz kategorię: Artykuły

Jak długo trwa pozycjonowanie strony? – pierwsze efekty pozycjonowania

Pozycjonowanie strony to złożony proces i trzeba uzbroić się w cierpliwość, aby dostrzec pierwsze efekty. Osiągnięcie satysfakcjonujących pozycji fraz, które są związane z naszym biznesem, może zająć naprawdę sporo czasu. Rejestrujemy nową domenę, publikujemy kilka ciekawych artykułów, by tydzień później zadać sobie pytanie – co poszło nie tak, że strona nie jest wysoko w wyszukiwarce […]

Początkujący copywriter – gdzie szukać zleceń?

Wiele początkujących copywriterów zadaje pytanie: gdzie szukać zleceń? Brak doświadczenia i portfolio sprawia, że zleceniodawcy niezbyt przychylnie patrzą na takie osoby. Istnieje jednak sporo ciekawych rozwiązań, aby początkujący copywriter mógł się rozwijać i poszerzać swoje kompetencje. W tym artykule przedstawię i opiszę kilka miejsc, w których można szukać zleceń na początku swojej kariery. Gdzie szukać […]

Fanpage czy grupa na Facebooku? Które rozwiązanie wybrać?

Strony i grupy na Facebooku to jedne z najważniejszych elementów tej wielkiej platformy społecznościowej. Różnią się od siebie kilkoma aspektami, które omówimy sobie w tym artykule. Prowadząc swoją firmę czy działając w internecie posiadanie własnego fanpage’a jest niezbędne. Inaczej wygląda sytuacja z grupami na Facebooku. Bardzo dobrze byłoby posiadać swoją, ale nic nie stoi na […]

Jak reagować na negatywne opinie w internecie?

Prowadzisz firmę, którą reklamujesz w internecie lub działasz w sieci? Jeśli tak to idealnie trafiłeś, gdyż w internecie spotkasz się nie tylko z pozytywnymi opiniami, ale też negatywnymi. Postaram się wytłumaczyć Ci jak reagować na te niezbyt przychylne. Pozytywny wizerunek w internecie jest bardzo ważny, dlatego musisz mieć profesjonalne podejście do krytyki. Najczęstsza przyczyna negatywnych […]

Jaki model rozliczeń w programach partnerskich wybrać?

W marketingu afiliacyjnym funkcjonuje wiele modeli rozliczeń, dzięki którym otrzymasz pieniądze za konkretny efekt. Wybór odpowiedniego pozwoli Ci skutecznie monetyzować stronę, bloga czy fanpage na Facebooku. Możesz otrzymywać pieniądze za każde kliknięcie, prowizję od sprzedaży czy pobranie programu z Twojego linku afiliacyjnego. Pamiętaj, że wybór modelu należy tylko i wyłącznie do Ciebie! Większość sieci partnerskich […]

Evergreen content – jak tworzyć ponadczasowe treści?

Czy podczas przeglądania różnych artykułów w internecie udało Ci się trafić na artykuł lub poradnik z nieaktualną treścią? To dosyć częste zjawisko, które mi również często się przytrafia. W internecie łatwo trafić na treści, które szybko tracą na wartości z powodu przestarzałych informacji. Artykuły z zestawieniami typu: „10 najbogatszych ludzi świata” czy newsy potrafią szybko […]

Jakub Korzyniewski
Right Menu Icon